January 27

Հունվար ամսվա ստուգատես

Հունվար ամսվա ընդացքում կատարված իրադարձություններից ինձ շատ դուր եկավ ձմեռային ստուգատեսը, մենք ստուգատեսի ժամանակ այցելեցինք <<Իրինա Ռոդինայ>>_ի անվան գեղասահքի դպրոց, որտեղ քոլեջի ուսանողների և մի քանի դասավանդողների հետ անցկացրեցինք լավ ժամանակ։ Սովորողներից ոմանք սահել չէին կարողանում, բայց սահել իմացող սովորողների շնորհիվ ինչ որ չափով սովորեցին։

Ստուգատեսի ժամանակ նաև այցելել ենք <<Ջրվեժի Անտառապարկ>>, քոլեջից շարժվելու պահին ուսանողները այնքանել ուրախ չէին, քանի որ իրենց կարծիքով լավ ժամանակ չէին անցկացնի, երբ հասանք այնտեղ մի ակնթաթում ամեն ինչ փոխվեց, սահեցինք, դահուկներ քշեցինք և խաղացինք ձնագնդի։

Ես շատ եմ սիրում ճանբորդությունները, քանի որ այդ ընթացքում ավելի ես մտերմանում և ուսուցիչների և ուսանողների հետ։

Հունվար ամսվա ընթացքում քոլեջում շատ էին տեղի ունենում դիջիթեքներ, ես ինքս մասնակցել եմ 2 դիջիթեքի, որոնցից մեկը վարում էր ֆիզիկաի և էկոլոգյաի ուսուցիչ ընկեր Նելլին, իսկ մյուսը ընկեր Էլիան։

Առաջին դիջիթեքը որին ես մասնակցել եմ վարում էր ընկեր Էլիան, նա սովորեցնում էր ինչպես կարելի է ստեղծել QR կոդ և ծանոթացնում <<Mentimeter>> ծրագրին, որի միջոցով կարող ենք ավելի հեշտ կատարել պրեզենտաթիան։

Ինձ դուր եկավ ընկեր Նելլի վարած դիջիթեքը, այդ դիջիթեքը SMM_ի մասին էր, դասին քոլեջի ուսանողներից բացի նաև մասնակցում էին մայր դպրոցի սովորողները։ Ընկեր Նելլի հետ մեկտեղ նաև դասը վարում էր ընկեր Արփին, մենք դադի ընդացքում ստացանք մարկետինգային հմտություններ, աշակերտները խաղի միջոցով գովազդում էին իրենց ընտրած ապրանքը։

Հունվար ամիսը անցկացրել ենք շատ հագեցած, ամսվա ընդացքում մենք նաև կատարել ենք բնագիտատեխնիկական ստուգատես, ծանորացանք մոմի պատրաստման ընդացքին, իսկ հետո մենք ինքներս պատրաստեցինք։

Ստուգատեսերի ժամանակ կատարեցինք <<Ազգագրական ստուգատես>>, ստուգատեսի անցկացման ժամանակ ընկեր Մարինեի հետ սովերեցինք հայկական ազգագրական երգեր և պարեր, պատվելի Թամարը մեզ սովորեցրեց Մշո բառբառը։


Posted January 27, 2022 by armankarapetyan in category Հաշվետվություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*